RSS

The First Step

Assalamualaikum..

Harini 6 Ramadhan 1433H, 26 July 2012. I will mark this date on my calender. Nak cerita sangat pun xboleh, tapi yang pastinya hari ini merupakan salah satu hari yang sayu.

Ayah said something last night lepas berbuka puasa. I was not taken aback really but I have no idea why issue itu boleh berbangkit secara tiba-tiba. This time, benda tu memang serius and we can not waste any more time.

I am waiting a call anxiously lepas asar tadi and as I reached Kelana Jaya from KLIA, I heard the news yang mana kte memang nak dengar sangat. Alhamdulillah, syukur Ya Allah Kau bukakan pintu hati dan permudahkan.

I called it the first step even it was too early. Hey, at least there is a progress.

Apa yang kte nak buat is a good thing even membelakangkan insan-insan penting. Kte berdoa sangat supaya semuanya akan berjalan dengan lancar dan perkara ini tak akan tertangguh lagi. Nampak macam mudah tapi jalan dia sangat berliku. Mampu ke untuk bertahan sehingga 34 bulan?

There are so many questions, so many doubts etc tapi insyaAllah akan dihadapi juga. Perlu tunggu lepas raya, we will see macam mana. Today is a special day and the first step has been taken.

Doa-doakan supaya Allah permudahkan urusan kami ini.

Much Love, IJLW

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 awesome opinions:

Unknown said...

amin.semoga dipermudahkan urusan 'aisyah ..all the best yer..

apa citenya..insyaallah semoga yang terbaik untuk awak..

miss u..but segan nak call takut mengangu awak.

Unknown said...

wahai tuhan kami,berikanlah rahmat kepada kami dari sisi-Mu,dan sempurnakanlah bagi kami petunjuk yang lurus dalam urusan kami (ini).amin

'Aisyah Razzak said...

thanks..hehe..
awak dtang sini bile lpas raya? sem start awal sept kan? kte nk awk jdi saksi nt..insyaAllah..
Bila da nk confirm nt pasal hal ni, kte crite kat awk tau..

Unknown said...

insyaallah..14 sept..baru habis praktikal...

ok..confirmkan dulu, pas tu nak cite pun xpe. awak, semoga ini yang terbaik untuk awak..rindunya..semoga kita dipertemukan di dalam keadaan yang terbaik..amin

'Aisyah Razzak said...

rindu awk jgak..insyaAllah..ape2 nt kte btau kat awk ye..amin..

Post a Comment

Opinions are much aprreciated..Thank you :))